czwartek, 9 sierpnia 2012

I po rozdaniu.....

Oj nie było łatwo dokonać wyboru...długo myślałam nad tym, która odpowiedź sprawi, że popędzę do sklepu w celu zakupu opisanego owocu bądź warzywa...no i chyba nabrałam ochoty na zabawę w przegryzanie pestek kiwi...:))


dlatego też gratuluję :

                           ilovehim12

zwyciężczynię proszę o kontakt mailowy w celu ustalenia adresu przesyłki.

Dziękuję wszystkim za udział w zabawie i zapewniam, że będą kolejne. 

 

Jeśli zainteresował Cię ten post, dołącz do mojego newslettera:
Email
Imię
Zgadzam się z polityką prywatności

2 komentarze:

  1. O jaa!:D Nie wierzę;D
    Już wysyłam maila.;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej,
    mam takie pytanie, chciałam przejśc na dietę surową, ale mam straszne wzdęcia po owocach i warzywach. Przez dwa tygodnie starałam się, by jeść jak najwięcej owoców i warzyw, ale przestałam, bo mój brzuch zrobił się tak duży, że już prawie przestałam się mieścić w ubrania. Myślałam, ze może jem po prostu zbyt dużo, ale kiedy wróciłam do starych nawyków, już po jednym dniu brzuch wrócił do normy. Wiesz może, jak sobie z tym poradzić?
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...