wtorek, 12 listopada 2013

Mikołaj się zbliża ;) Chodakowska na prezent

Dziś "zaklepałam" sobie prezent na Mikołaja :) W imię zasady  "w zdrowym ciele zdrowy duch", zamierzam rozruszać się, bo sama dieta nie pomoże, jeśli chcę podbudować swoją kondycję.
Ruch to zdrowie, wiemy o tym już od dawna, więc wyszukałam sobie książkę, która przyda mi się na cały rok. Jest to książka - dziennik, której autorką jest Ewa Chodakowska (pewnie znana przez z Was).
Prezent zamówiony, teraz tylko czekam na przesyłkę :) więcej o książce :

KLIK

Jeśli zainteresował Cię ten post, dołącz do mojego newslettera:
Email
Imię
Zgadzam się z polityką prywatności

5 komentarzy:

  1. Hoho :) Widzę zmiany ba blogu :) Dla mnie rewelacja :D I widzę, że szykują się kolejne zmiany - jestem ciekawa tej książki bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już kupiłam i jestem zachwycona tym dziennikiem :) nie spodziewałam się, że tak mi się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. czy ktoś może wytłumaczyć mi fenomen Chodakowskiej? Czym się różnią jej ćwiczenia od innych trenerów fitness?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim jest naszą rodaczką! Wspiera swoich fanów i ciepłym głosem zachęca do dalszej walki. ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...